SPØRGSMÅL OG SVAR

ABONNEMENT

Har jeg en bindings- eller opsigelsesperiode hos KAZOOM?

Hos KAZOOM har du ingen bindingsperiode. Vi går ind for selv at kunne vælge. Dét betyder, at vi ikke vil tvinge dig til at lege med os, hvis du ikke har lyst. Det er ingen hemmelighed, at vi selvfølgelig håber, at du bliver. Men ingen tvang – og dermed ingen binding! Ønsker du at opsige dit abonnement, er fristen 30 dage.

Hvornår bliver min fiberforbindelse aktiv på aktiveringsdagen?

På aktiveringsdagen kan du forvente, at din fiberforbindelse bliver aktiv mellem kl. 24 og 03:15. Hvis din aktiveringsdato eksempelvis er den 10. april, vil din forbindelse blive aktiv natten mellem den 9. og 10. april mellem kl. 24 og 03:15. Dét betyder, at der kan være nedetid på din internetforbindelse i op til 3 timer om natten på din aktiveringsdato.

Kan jeg flytte mit KAZOOM abonnement til en anden adresse?

Hvis du flytter til en anden adresse, kan du flytte dit KAZOOM abonnement med. Det du blot skal gøre er, at skrive til os på kundeservice@kazoom.dk og skrive, at du ønsker at tilføje den nye forbindelse og derefter kan du opsige din nuværende forbindelse. Lyder det ikke nemt? Du kan se vores gebyrer her.

Kan jeg overdrage mit KAZOOM abonnement til en anden på min adresse?

Hos KAZOOM kan du godt overdrage dit abonnement til en anden. Det kan være, at I bor flere på din adresse, og at jeres KAZOOM abonnement, står i dit navn. Du står eksempelvis til at flytte, og en anden på adressen ønsker at fortsætte abonnementet. Dét kan sagtens lade sig gøre. Du kan lave en overdragelse af abonnement ved at skrive til os på kundeservice@kazoom.dk med fornavn, efternavn, e-mail og mobil. Overdragelse koster intet. Den nye abonnent fortsætter abonnementet på samme vilkår som dig, der i sit tid oprettede abonnementet.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement hos KAZOOM?

Vi er glade for alle vores kunder, og vores højeste ønske er at have dig og resten af banden til evig tid. Meeeen vi ved jo godt, at folk flytter nogle gange i livet. Så hvis du skulle være så uheldig at flytte til et sted, hvor du ikke kan få KAZOOM, så er der ingen anden udvej end at opsige dit internetabonnement hos KAZOOM. Når dét er sagt, så vil vi da på det kraftigste anbefale dig at genoverveje din boligsituation. Det kan jo være, at du må nøjes med internet gennem telefonstik eller kabel-tv. Det lyder jo nærmest som en dårlig joke!

Spøg til side – for at opsige dit abonnement hos os, skal du blot skrive til os på kundeservice@kazoom.dk og informere os om den dag, hvor du gerne vil opsige.