UDSKIFT DIN UDBYDER

Når du skal bestille fibernet hos os, så er det nødvendigt at opsige din nuværende aftale, og det er faktisk ikke så svært! Du sender blot din opsigelse via mail til din nuværende udbyder. For at gøre det nemmere for dig, har vi samlet en liste over udbydere. Det er en god idé at sende en mail som opsigelse og få en bekræftelse fra din nuværende udbyder på din opsigelse. Når du opsiger, skal du være opmærksom på din bindingsperiode og opsigelsesperiode hos din nuværende internetudbyder. Hvis du er i tvivl om din bindings- og opsigelsesperiode, kontakt da din nuværende internetudbyder for at få afklaring.

ER DIN UDBYDER AURA ELLER FIBIA

I forbindelse med opsigelse er det vigtigt at pointere, at det ikke er muligt at have overlappende fiberforbindelser, hvis AURA eller FIBIA er din nuværende udbyder. Det er teknisk set ikke muligt at have to parallelle fiberforbindelser på samme tid, og du kan derfor ikke have eksempelvis 2 dage som overlap mellem AURA/FIBIA og KAZOOM. Men du vil slet ikke have brug for overlap, da du kan vælge datoer ved bestilling. Så du skal blot vælge din KAZOOM aktiveringsdato til at være dagen efter, din opsigelsesperiode ved AURA eller FIBIA er ophørt. Så husk at opsige din fiberforbindelse ved AURA/FIBIA, inden du bestiller ved KAZOOM.

    ER DIN UDBYDER EN ANDEN END AURA ELLER FIBIA

    Hvis du har en anden internetudbyder end AURA eller FIBIA, har du en internetforbindelse via andet end fiber. Hvis dét er tilfældet for dig, behøver du ikke opsige din internetforbindelse, inden du bestiller hos KAZOOM. For her er det muligt med overlappende fiberforbindelse, men det er dog slet ikke nødvendigt. Du kan nemlig selv vælge dato for aktivering af KAZOOM ved bestilling.