SPØRGSMÅL OG SVAR

BETALING

Hvordan betaler jeg mit abonnement?

Under ombygningen af KAZOOMs website og -shop er der ikke mulighed for at opdatere dine betalingsoplysninger. Du er velkommen til at skrive til os på kundeservice@kazoom.dk og hjælpe dig. Du skal dog huske, at du ikke må sende dine betalingsoplysninger.

Vi trækker først beløbet i slutningen af den måned, du bliver aktiveret. Din første betaling ser lidt anderledes ud end de fremtidige betalinger, da din første betaling bliver for indeværende måned + kommende måned. Fremadrettet vil din betaling være for én måned ad gangen, og vi trækker automatisk pengene den 1. i måneden. Hvis din aktiveringsdato ligger midt i en måned, vil din første betaling altså se lidt anderledes ud end de efterfølgende.

Kan min arbejdsgiver betale for mit internet?

Vi kan desværre ikke tilbyde, at din arbejdsgiver kan betale for din forbindelse.

Hvilke gebyrer skal jeg betale?

Hos KAZOOM har vi presset prisen helt i bund, så du aldrig skal være bange for, at betale for meget. Du kan finde vores prisliste her.